תיקון מצלמה למק

המצלמה במחשב היא חלק חשוב מאוד במקבוק ומוטב שתמיד תהיה מוכנה לפעולה. 

פגישות רבות כיום, אישיות ומקצועיות, מתקיימות מרחוק בעזרת אפליקציות ורשתות חברתיות שונות כגון: זום, TEAMS , סקייפ ופייסבוק. ללא מצלמה והיכולת לראות את הפנים אחד של השני יש תחושה של ניכור ובנוסף לא מעט פעמים השימוש במצלמה הוא הכרחי. לדוגמא: אם מדובר בראיון עבודה, היכרות ראשונית עם לקוח או שיעור בו יש להציג מסמכים כאלה ואחרים. 

כאמור מצלמת המקבוק משמשת ליצירת תקשורת ויזואלית בינאישית או קבוצתית. בנוסף, מכיוון שהמקבוק הוא מחשב נייד המצלמה משמשת גם לצילומי וידאו ועריכתם.

טיפים למניעת תיקון מצלמה למק 

  1.    ניקוי עם מטלית מיקרופייבר דו צדדית איתה מנקים גם את המסך וגם את עינית המצלמה.
  2.    אם אתם משתמשים במצלמת המקבוק לצילום התאימו את התאורה לסביבה.
  3.    הימנעו לחשוף את המקבוק לחום גבוה. 
  4.    הימנעו להעמיס על המקבוק. מה יכול לגרום לעומס יתר? הפעלה של מספר תוכנות כבדות במקביל, משחק לאורך זמן רב במשחק כבד, רינדור ועוד. 

תנו למחשב שלכם לנוח על ידי הימנעות מהשארתו דלוק במהלך כל היממה, העברה למצב שינה אם זה לא קורה באופן עצמאי, אבל גם אל תכבו בתדירות גבוהה. פעילות מוגברת של המחשב יכולה לפגוע בחלקים שונים במקבוק לרבות במצלמה.

האם אני יכול לבצע תיקון מצלמה למק?

לא בדיוק, צריך איש מקצוע מיומן שמכיר היטב את מחשבי אפל ויודע לטפל בבעיה ביעילות ומהירות, אבל לפני שאתם פונים למעבדה לתיקון מחשבים ניתן לעשות מספר בדיקות או פעולות פשוטות בבית והבעיה אולי תיפתר. 

  1. עושים אתחול למק.
  2. בודקים אם תוכנת ההפעלה מעודכנת. חשוב מאוד לבצע עדכונים באופן מיידי כדי למנוע תקלה במצלמה וגם כי תוכנה לא מעודכנת יכולה לגרום לתקלות אחרות או האטה של מהירות ביצועי המחשב.
  3. בדיקת הגדרות המערכת של המצלמה – אם אתם לא יודעים כיצד לשנות את ההגדרות תוכלו לפנות אלינו לייעוץ ונשמח לסייע.
  4. שימוש בתוכנת דרייבר בוסטר שמבצעת עדכון למנהלי ההתקנים במקבוק. אם הבעיה נבעה ממנהל התקן לא מעודכן של המצלמה היא תחזור לפעול.

איך מבצעים תיקון מצלמה למק?

ישנם מספר שלבים בהם מעבדת מחשבים מקצועית תבצע לפני ההחלטה להחליף את המצלמה: 

  1. סריקת המחשב לבדוק האם יש בעיה לוגית כגון: תקלה בתוכנת ההפעלה, וירוס, תקלה במנהל ההתקנים של המצלמה ועוד. מעבדה לתיקון מחשבים ובה טכנאים עם ניסיון עשיר בתיקון מחשבי Apple כמו הטכנאים שלנו ידעו לזהות מיד מה הבעיה הלוגית ולא תהיה להם בעיה לפתור אותה.
  2. בסריקה יכולים לגלות כי מדובר בתקלה או בלוח האם או במצלמה עצמה. אם התקלה במצלמה עצמה הטכנאי יפרק את המסך ויחליף אותה במצלמה תואמת לדגם המקבוק.

 

למה ליצור קשר עם אתר מסכים לתיקון מצלמה למק?

יש לנו ניסיון עשיר בתיקון מחשבי אפל לרבות תיקון מק. מקצוענות, שירות ומחירים הוגנים הם אבני הבוחן אצלנו.

תיקון מצלמה למק