תיקון מסך מקבוק מחיר

יש לכם תקלה במסך המקבוק? כיצד תדעו מהו יהיה המחיר לתיקון? הנה התשובות

הגעתם לעבודה לעוד יום ארוך ומלא עשייה, ובלי לשים לב נפל לכם המקבוק על הרצפה והמסך שלו נסדק. מטבע הדברים אתם עלולים להכנס ללחץ ולא תדעו מה לעשות ותצטערו על כך שלא הייתם זהירים. קחו נשימה עמוקה, הכל בסדר ותבינו שאתם רק בני אדם ולכל אחד זה יכול לקרות. החדשות המשמחות הן שניתן לשלוח את המקבוק לאתר המסכים, המקום הגדול בישראל לתיקון מסכי מחשב מכל הסוגים. כאשר יש לכם כל בעיה או תקלה עם המסך, תדעו שיש את אתר המסכים שתמיד ידע לפתור לכם אותה. השאלה שאתם שואלים את עצמכם קרוב לוודאי היא מה יהיה המחיר לתיקון מסך המקבוק. זו היא שאלה חשובה מאוד וזה לגיטימי שהיא מעסיקה אתכם. מחיר תיקון מסך המקבוק ישתנה בין מקרה למקרה לפי אופי התקלה. נשמח לעשות כאן סדר על מנת שתוכלו להבין טוב יותר ממה מורכב המחיר לתיקון מסך מקבוק.

המחיר לתיקון מסך מקבוק תלוי במהות התקלה

בעבר כאשר היה נשבר המסך של המקבוק היה ניתן להחליף את הזכוכית בלבד אם היא היחידה שנפגעה. כיום, כאשר מסך המקבוק נסדק, גם אם זו רק הזכוכית נפגעה, יהיה הצורך להחליף את מסך ה LCD. על פניו נראה שזה מייקר את כל התיקון, אך מכיוון ומייצרים את הזכוכית עם ה LCD יחדיו, זה מעט מוזיל מעלות ההחלפה.

בכל אופן, מסך מקבוק לא חייב לההרס רק בגלל שהוא נסדק ויכולים להיות עוד המון סוגי תקלות נוספות היכולות להשפיע על המחיר של התיקון. לדוגמא, יכול להיות שביום אחד בהיר תראו תמונה מרצדת על מסך המקבוק ולא תדעו למה זה קורה, מאחר ועל פניו לא נגרם כל נזק קודם למקבוק. לאחר בדיקה מעמיקה של אתר המסכים, יהיה ניתן לאמוד את המחיר לתיקון. לפעמים הבעיה תהיה פשוטה ותיפתר בקלות ולפעמים תדרש התערבות רצינית יותר, ובמקרי קיצון גם החלפת חלקים מסוימים.

זה די פשוט, אם בטיפול בתקלה יידרש זמן עבודה של טכנאי אז המחיר לתיקון מסך מקבוק יהיה תלוי בכמות הזמן שהשקיע הטכנאי בתיקון המסך. לעומת זאת, אם יידרש לשים חלק חילוף במקום זה שנפגם, תתווסף לעלות התיקון גם עלות חלק החילוף. החדשות הטובות הן שאתר המסכים הוא המקום המקצועי ביותר בישראל לתיקון והחלפת מסכי מקבוק ניידים של אפל ומסוגל לתקן חלקים עם לרמת הרכיב. מבחינתכם זה אומר שאם ניתן שלא להחליף חלק ואפשר כן לתקן אותו, אז מחיר תיקון מסך המקבוק שלכם יוזל בהרבה.

בדיקת אבחון חינם לקביעת עלות תיקון מסך מקבוק

אתר המסכים מזמין אתכם לבצע אבחון ללא עלות למסך המקבוק שלכם כדי שתוכלו לדעת מהי התקלה שי לו, ומה יהיה המחיר לתקן אותה. כמו המעבדה שלנו גם מבצעת מגוון תיקוני מקבוק.

תיקון מסך מקבוק